söndag, maj 22, 2016

Bio med mera

Har varit till stan med min faster idag och sett Djungelboken. Den var bra :-)
Hade gärna sett den tidigare, men jag tycker att biljettpriset på 130 kronor är lite väl dyrt faktiskt. Men nu har sf nån slags slutrea antar jag så biljetten gick bara på 85 kronor.
 Och bion här i Grums visade den inte. Många bra filmer som går nu under våren som de inte visar. Dumt tycker jag.

                            

Herkules har gjort en seniorkontroll och en del av proverna var inte så bra. Så nu ska jag försöka få till ett urinprov. Wish me luck..sen ska ett nytt blodprov tas om  jag inte missuppfattade veterinären. Det var nåt med blodsockret. Men jag hoppas innerligt att han kanske bara har en urinvägsinfektion. Eftersom han är så pass gammal nu så är jag rädd för att om det ska börja bli mer grejer nu så kommer det inte sluta så bra :-/

Inte är det nåt värst vidare med mig heller. Har varit förkyld i en vecka nu och har antagligen hostat sönder nån bröstmuskel eller så. Har jätteont i bröstkorgen. Och tidigare idag kunde jag knappt röra armarna också utan att det gjorde svinont. Men det har blivit något bättre.
Det är tre år sen jag var hemma från jobbet sist och var sjuk. Men i morgon tänker jag faktiskt stanna hemma. Lite svårt att göra det man ska när det hugger till i bröstet vid nästan varje rörelse.

Inga kommentarer: