torsdag, maj 26, 2016

Bio igen

Den här gången med Therese :-)

Filmen var bra och den var bra gjord. (Måste se om den första nån gång snart. Lät Hattmakaren så fjantig i första filmen eller var det bara för att han var typ sjuk här?)
Bäst var faktiskt Sasha Baron Cohen. Har lite svårt för honom annars men här var han jättebra :-)
Såg en poster för ett tag sen när Cheshirekatten var en kattunge och det var ju synd att inte det var med. Han var så söt där :p
Självaste Hattmakaren var inte så rolig som i den första, men det var nog inte meningen heller. 


Jag hade äran att köra idag. Och det var kanske tur att vi var lite sena för jag hade inte tid att bli så nervös. Är typ andra eller tredje gången jag kör in till själva stan. Ja jag är en mes, jag vet det. Rusningstrafik var det också och en del är ju livsfarliga ju, speciellt vid stoppljusen. Jisses säger jag bara. Men vi kom både dit och hem och jag hoppas Therese sover gott i natt :-)

2 kommentarer:

Tessan sa...

Tack för igår =) Trevligt var det och filmen var bra.

Det gick ju bara bra för dig att köra, och så fick du lite övning med. Det kommer att bli lättare och lättare med tiden. Men rusningstrafik är inte kul, och så många det var som körde mot rött igår!! Jäkla stollar...

Puss & kram <3

Marie sa...

Ja den var bra :)

Mm, får öva lite till. Men folk borde verkligen uppföra sig bättre i trafiken.

Puss & Kram <3