söndag, maj 08, 2016

16 år


and still going strong :-)

Visst märks det att musklerna börjat tvina lite i bakänden, men han verkar inte lida av det. Han går, hoppar och skuttar som han brukar göra. Och visst väcker han mig astidigt varje morgon. Men det är väl så livet är med en gammal katt. Han var ju likadan redan ifjol.
(Är dags att beställa tid för provtagning så jag ska fråga mer då om vad de tror om det tidiga väckandet. Och jag hoppas provsvaren är okej, så det inte blir en sån sommar jag hade ifjol :-/)

Men han är fortfarande min gosekatt. Ska ligga i knä när jag läser eller ser på tv och som ligger bredvid mig när jag ska sova på kvällen :-) en ny grej han kommit på är att ligga på min mage i soffan under filten och sova. Fin eftermiddagsritual vi börjat med efter jobbet :-)

Så grattis min älskade katt :-)

2 kommentarer:

Tessan sa...

Så fin din Kulan <3

Marie sa...

Ja det är han :) <3