lördag, januari 09, 2016

Bra start på året

 Från jobbet

Och hit åkte vi :-)


Vi kom dit vid lunchtid igår. Åkte hem idag efter frukost :-)

Tog ett pass efter lunchen som hette Din stund yoga. Var inget att ha men det kunde ju inte vi veta :p
Så vi bokade ett riktigt yogapass sen ;-)
Som följdes av bad. Testade alla poolerna men bäst var ändå bubbelpoolen. (De andra var bara en vanlig bassäng och sen en utomhuspool. Blev lite kallt åt huvudet där ute). Vi var ju tvungna att testa basturna (ser dumt ut, en bastu flera ?) också :-)

Sen var det bara att kliva upp och göra sig klar till middagen. Som var helt okej för en som aldrig äter på riktiga restauranger annars *haha*

Det kanske låter lite stressigt så här när jag skriver, men det var det inte alls :-) Vi hade gott om tid.

Efter maten satt vi och pratade ett tag till innan vi gick till våra rum och det var dags att sova.
Mitt rum låg ju så klart en bra bit bort från alla andras. Men det funkade bra det med :-) Säng och kudde var sköna och rummet var varmt. Men ventilationen kunde ju ha varit tystare.

Frukost i morse då med allt var det innebär. Hade hellre velat haft äggröra i stället för omelett (som dessutom var alldeles för salt för min smak) och så saknade jag prinskorv. Men annars var det helt okej :-)

Så det har varit ett helt okej dygn men skulle jag åka dit någon mer gång så vill jag prova på att få massage eller nåt också.

Inga kommentarer: