torsdag, december 24, 2015

Julafton 2015

Det har varit besök hos Bröderna Johanssons mormor på förmiddagen för att sen plocka upp farmor och åka till mamma och pappa för att äta, kolla på Kalle, fika och öppna julklappar :-) 

Pyjamasbyxorna är en julklapp från mig själv *s*

Nödvändig kvällspromenad efter allt ätande ;-)
Och mys med den bäste :-)


Som de senaste jularna så känner jag mig lite tom och nere i kväll med. Tror julen gjort sitt. Bristen på riktig vinter gör väl inte saken bättre heller. Jag gillar mer vägen fram till jul med julkalender, nedräkningsljus jag tänder varje dag och julbakandet med systeryster.

Men jag gillar att jag är långledig och jag gillar klapparna jag fick :-) Blir mycket läsning nu blandat med filmkollande. 

Så helt fel med jul är det inte *s*

Inga kommentarer: